czwartek, 11 września 2014

Finanse Rady Rodziców

Drodzy Rodzice,
ponieważ doszły do mnie komentarze w związku z niejasnością co do pieniędzy zbieranych na papier xero i xero, wyjaśniam raz jeszcze:
- na wyprawce mieli Państwo podane 5zł - na papier xero na potrzeby klasy - ZAMIAST bloku rysunkowego. Dzieci wykorzystują papier do rysowania, do robienia różnych rzeczy origami i tak dalej. Jednakże w trakcie zebrania ustaliliście Państwo, że nie chcecie zbierać, bo może ktoś papier ma, a jedna mama zaoferowała dostarczenie większej ilości kartek - to zbieranie po 5zł jest nieaktualne. Przypominam - chodziło o papier na potrzeby dzieci rysunkowe i do zabawy - NIE do ćwiczeń!

- 20zł na obsługę xero - to ustaliła na wczorajszym zebraniu Rada Rodziców, z której decyzjami ja, jako wychowawca, nie mam nic wspólnego. Jest to decyzja Rady, są to pieniądze na wynajem xero, na toner, na papier. Państwu przekazałam dzisiaj informację, którą otrzymałam rano - to wszystko.

Bardzo proszę na przyszłość - jeśli mają Państwo jakieś pytania - proszę przyjść, spytać, atmosfera na pewno będzie przyjemniejsza niż niedomówienia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz